Growit

S našim on-line magazínom môžete obdivovať prírodné krásy na opačnom konci sveta aj módne prehliadky v Miláne, a to z pohodlia vášho gauča v obývačke.

Majiteľ vo vlastnej spoločnosti


Majitelia spoločností musia robiť závažné rozhodnutia. Na takéto rozhodnutia potrebujú mať aj svoju skupinu manažérov, marketingových poradcov alebo aj vynikajúce účtovníčky. Práve účtovníctvo je v každej spoločnosti dôležitým aspektom. Máte kvalitnú účtovníčku? Mala by rozumieť všetkým zákonom a vedieť vytvárať aj mzdy. Taktiež musí vykonávať telefonické rozhovory s rôznymi inštitúciami. Ak toto zvládne, máte o problém postarané. Všetky úkony, či už vedenie alebo aj podpisovanie rôznych pracovných zmlúv, by ste mali prehodnotiť a poriadne si aj prečítať. Stačí malá nerozvážnosť a vaša spoločnosť sa môže dostať do krachu alebo nie do práve zisku.

práca

Zisk z podnikania je pre mnohých podnikateľov tým najdôležitejším. Mali by ste vždy robiť len tie správne rozhodnutia a podpisovať len zmluvy, ktoré budú prinášať pozitívne výsledky vo vašej spoločnosti. Mnoho problémov v spoločnostiach sa deje kvôli nevhodnému marketingovému oddeleniu alebo zlému vedeniu firmy. Ak firmu vlastní mladý muž alebo žena, veľmi často sa stane, že spoločnosť skrachuje. Nehovorím, že všetci mladí ľudia nevedia byť úspešnými podnikateľmi, no je to väčšina. Vedenie firmy by malo obsahovať len skutočne skúsených ľudí. Má vaša spoločnosť dostatočne kvalifikovaných zamestnancov?

podnikateľ

Ponúkate svojim zamestnancom rôzne školenia, ktoré ich učia a pripravujú na ich ďalšie pracovné povinnosti? Školenia alebo pracovné porady sú veľmi kľúčové v každej jednej spoločnosti. Mnohí zamestnanci nie sú spokojnými, keď je naplánovaná pracovná porada. Avšak tu sa ukáže, kto pracuje poriadne a kto moc nie. Aj vy ako majiteľ sa dozviete všeličo o pracovnej činnosti svojich zamestnancov. Je dôležité, aby ste so svojimi zamestnancami mali aj priateľský vzťah. Zamestnanci budú môcť kedykoľvek za vami prísť, ak vidia nejaký problém. Majte voči svojim zamestnancom aj prioritu, aby vás považovali nie za kamaráta, ale za šéfa spoločnosti.